Jäkla lågkonjunktur

Är så trött på detta tjat om ekonomi, arbetslöshet och oro. Klart alla blir avskräkta, rädda och deprimerade av allt detta jäkla snack! Klart ingen vågar handla, investera och hoppas när allt är så bottenkört som det är nu. Vi påverkas ju av allt som sägs på nyheterna och om inte alla hade lyssnat så förbaskat mycket så hade alla varit mycket glaadre, mer vågade och haft jobben kvar.

Trött är vad jag är och trött på att jag har lite att göra på jobbet och orolig blir man ju också när kunderna är försiktiga. Trååååkigt att ha lite att göra. Det är ju inte direkt så att man kan trolla fram uppgifter. =/ Jaja

Hade en riktig myskväll igår efter activion igår som faktiskt gick betydligt bättre än vad jag trott efetrsom jag var så himla trött. Men i alla fall åt vi lite kvällsmat och såg Rallybrudar i sängen efteråt. Perfekt! Idag blir det en sväng till gymmet på lunchen för att köra body pump. Stark ska jag bli! =) sen är eftermiddagen obokad - skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0