Kanske måste raka av mig håret...

Idag är jag nervös. I eftermiddag väntar nämligen ett frisörbesök och det finns inte mycket som slår det. Finns det något skönare? Att få bli helt ompysslad, någon som masserar hårbotten, schamponerar, klipper och fokuserar på bara DIG... Samtidigt som du får bläddra i tidningar, serverad kaffe och chans att njuta.

Idag infinner sig dock en känsla av nervositet, ångest och oro. Inte bra, inte bra alls. Men idag tänker jag nämligen försöka återgå till mitt blonda hår igen. Vet dock att det kan vara svårt eftersom håret nu är rätt mörkt. Har hört allt från att håret har gått av till att det blivit totalt missfärgat så nu är jag ordentligt nervös. Har ingen lust att behöva raka av det efteråt. =/ Känner dock att det mörka har gjort sitt och att jag vill gå över till en ljusare...hmm. Vilka i-landsproblem hörrni. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0