Kungen på besök!?

Fredag, äntligen, vad härligt. Solen skiner utanför och jag hoppas att det lilla onda i halsen ska försvinna med lite varmt kaffe. Tanken är att jag ska köra afrodans med Anna på jobbet i eftermiddag och avsluta med lite härligt bastubad. Därefter ska en kaka bakas och så hoppas jag på lite fredagsmys med min älskling. Funderar på lite vitt vin och räkor...vi får se vad han säger om saken.

Annars känns en helg välkomnande. Den här veckan har varit mindre bra... Hoppas på en bättring från och med idag. Imorgon är en middag planerad på kvällen för mamma, pappa, Elin och så Andreas föräldrar. Jag älskar verkligen att pyssla och planera och laga och baka och allt vad det innebär att ha någon hemma på middag. Andreas suckar och menar att det inte är kungen som kommer men jag tycker inte det spelar någon roll om det "bara" är våra föräldrar. Jag tycker OM att allt är tipp topp och att få servera god mat på ett vackert sätt. Jag ska inte avslöja vad det ska bjudas på men jag kan ge en ledtråd om att efterrätten består av choklad. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0