Lutar åt Onyx

Jag har varit trogen kund/medlem/användare...ähh, vad man nu säger, till Studio Aktiv i flera år nu och trivs väldigt bra där. De är trevliga, stället är fräscht, schyssta pass etc etc. Grejen är att jobbet har kontrakt med Onyx vilket gör att priset skulle bli lite billigare om jag bytte gym. Största orsaken är dock att det kan vara trevligt att hänga med kollegorna och träna tillsammans med dem samt att Andreas kompis Tobbe och hans tjej Lina tränar/är instruktör där vilket är skoj.

Jag har försökt få med A på något pass i en evighet nu men har gett upp. De där maskinerna i gymmet lockar tydligen mer än ett tidsbestämt pass. =) Maria, som också tränar på Studio Aktiv kommer förhoppningsvis också att byta vilket då gör att allt bara talar för att det faktiskt blir ett byte.

Jag har haft en provvecka på Onyx för ett tag sedan och får säga att jag inte blev besviken. Det är nog minst lika bra och det bästa är att passen är fler och oftare. Ja, det ska faktiskt bli riktigt roligt. Synd är bara att det är två månaders uppsägningstid på Studio Aktiv, vilket gör att juni blir första månaden för nya gymmet. Då kan man kanske lika gärna göra ett uppehåll över sommaren då man ändå inte är en lika flitig gymbesökare. Ja, det tåls att fundera lite på det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0