Man skulle vara en bebis

Jag har varit ute på lunchen och shoppat. Trots att jag har köpstopp och allt men det här är inte till mig så då är det okej. För en present måste man ju köpa om det behövs, eller hur!? Jag fick nämligen en liten kusin för ett tag sedan, Alice. En liten donna som var pytteliten och ser väldigt söt ut på bilderna jag fått. I helgen kanske det är dags att besöka den lilla och då måste man ju ha en present. Att det dessutom var betydligt roligare att gå och känna, klämma och titta på de små kläderna än saker till sig själv hjorde ju inte det hela sämre. HERREGUD vad mycket sött det finns. Hjärtat smälter. Det är små jeanskjolar, tights med volanger, mjuka mössor och söta sockor.

Det var inte speciellt svårt att hitta något jag ville köpa, desto svårare var det att bestämma mig för vilket av dem jag ville köpa. Mene till slut blev det en liten klänning i linnemodell med vit botten, röda skalbaggar och marinblå kanter med en marinblå ficka med ett hjärta på mitt fram. Supersöt. Hoppas bara det finns tid att besöka den lilla i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0