Missade AW

Kom på att jag glömde berätta något om AW med jobbet i fredags. Det glömdes liksom av att berättas om för betydligt roligare och viktigare saker skedde i lördags. =) Men idag mailade Annso på jobbet ut lite bildbevis från i fredags så jag tänkte att jag iaf. fick skriva en kort sammanfattning och lägga upp några bilder.

Hur som helst så trippade vi alla över till Marcus och drack lite vin direkt efter jobbet. En, två, tre...kanske tio steg mellan dörren till jobbet och dörren till hans lägenhetshus. Nära kallas det, krypavstånd kan man också säga. Därefter gick vi till Babbel och avnjöt en riktigt god middag med gott vin därtill. Kycklingspettet där kan verkligen rekommenderas! Efter en stunds tjat där med en kaffedrink efter maten bar det vidare till nya stället "Torget" som öppnade samma kväll.

Riktigt mysigt 80-tals place med neonljus och allt. =) Haha. Trevligt var det iaf. och lagom litet ställe att just ta sig en drink eller så. Här dracks det cava och pratades ännu mer. Kul att komma ut med arbetsgänget och prata lite annat än just jobb. Extra kul är det att se sina kollegor lite runda under fötterna. Men ett bra gäng, det är dem allt. Här är lite pics från kvällen.


i väntan på att maten ska anlända på Babbel


Tina och Christer avnjuter sin cava. De jeansklädda benen som kan skådas
till vänster om Tina tillhör Idolkocken Alexander för övrigt.



Jag och Sami har tydligen ett intressant samtal. Knepig min Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0