Mormor, Maria och myskväll

Igår kom min kära mormor förbi på en fika. Hon hade desutom blivit påprackad två av mina klänningar som nyss införskaffats men behövde sys om. Snäll som hon är hade hon knåpat nästintill klart men ville prova innan hon sydde dem helt klara. Vi hade iaf. en mysig pratstund om allt mellan himmel och jord.

Därefter tog jag bilen till Maria L där vi gick en mysig men kall promenad. Usch vad kallt det var!!! Trots att vi nästintill halvsprang så frös jag så mycket så känseln i låren återfann sig långt senare trots en varm dusch när jag kom hem.

Myskväll framför Greys med tända ljus och en tjock filt i soffan väntade resten av kvällen och sen somnade man gott.

Idag är det ett riktigt fantastiskt väder ute och det känns otroligt mer lockande med en frisk promenad än att tvingas vistas inomhus framför en dator. Det är iaf. torsdag idag och snart helg! Härligt, det ser vi fram emot. Det är vi värda. Snart, snart!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0