Musik i mina öron...

Jag fullkomligt älskar musik. Det gör nog de flesta - mer eller mindre. Men jag anser verkligen att livet står helt still utan musik. Lyssnar hellre på bra låtar än ser på TV och ska man göra någnting, träna, förfesta, mysa, promenera - ja, vad som helst så går det 100 gånger bättre till schysst musik och allt känns så betydligt mer lättare, gladare och mer givande.

Hörde en ny låt (för mig i alla fall) på radion i morse som jag verkligen gillade. Får bli en favvolåt för tillfället. Swingfly heter dem och deras förra låt heter "Singing that melody" och är också väldans skön.

Lyssna och njut!

http://www.youtube.com/watch?v=y_u2Yh26juY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0