Myskväll och mardrömmar

Igår kom Mariorna på besök. Tokarna hade med sig jättefina blommor som står så fint hemma nu. Vi åt en kyckling/tacorätt och avslutade med lite våfflor med glass och sylt. Det var ju trots allt våffeldagen. =) Såg lite Irene Huss och sen blev det Grease Anatomy. Tjejerna är riktiga fan av serien och experter på alla namn och saker och ting som skett i tidigare avsnitt. Jag känner mig helt lost efetrsom jag gillar programmet men dels inte varit speciellt flitig med att följa serien och desutom är kass på namn. Men men, mysigt hade vi iaf.

Sen var det dags att sova...eller försöka rättare sagt. Jag var rätt speedad och låg och tänkte på allt mellan himmel och jord innan jag äntligen lyckades somna. Försökte t.om. att räkna får, men det gick nog inget vidare. Drömde dock en massa hemska saker och vaknade helt genomsvettig mitt i natten. Då kan jag säga att jag saknade min lugna, trygga pojkvän vid min sida att hålla om.

Idag blir det ett body pump-pass efter jobbet och sen ska jag försöka fixa lite med kvitton för deklarationen. Kanske hinns med en promenad också. Vi får se.


Jag, Maria och Maria =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0