Okej, att stretcha ÄR viktigt

Igår var jag och tränade på kvällen. Det blev att köra igång veckan med det förmodligen tuffaste passet - activio. Spinning med pulsmätare, där går inte att fuska direkt. Det gäller att hålla sig till den pulsen som tränaren bestämmer och du ser din egen pulsnivå jättestort på väggen längst fram i salen. Tur är att ingen annan behöver se just ditt resultat i alla fall. =)

Passet var lika tufft som vanligt men denna gången struntade jag i nervarvningen och stretchningen eftersom jag ville skynda mig hem då Tobbe och Lina skulle kika in en snabbis. Detta resulterade i att min kropp känns mer som en 80 årings idag. Haha. Jag är stel, öm och trött i hela kroppen och det känns väldigt lockande med en massage eller iaf. ett mysigt bad. Jaja, jag ska ta ett kortis pass body pump på lunchen och förhoppningsvis kanske det hjälper kroppen att mjukas upp lite grann.

Så jag har lärt mig en läxa - fuska aldrig, aldrig med stretchningen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0