På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest...

...men fredag är ändå den dagen som känns bäst. Jippiee, idag är det fredag och det känns så braaa. Längtar efter helg, sovmorgon, mys och slappande. Härligt. Börjar ladda så smått för AW ikväll men är inte riktigt festsugen. Håller på att vela om jag ska köra body pump imorgon halv 11 eller inte. Ena halvan avmig är lockande att boka passet och därmed ta dte extra lugnt ikväll. Dricka ett par glas vin och så får det vara bra. Ska ju gå in för att foka på träningen ordentligt nu ju. Men andra halvan säger åt mig att: "Ähhh, Emma, lägg av. Släpp den tanken och ha en trevlig kväll utan att tänka på morgondagen." det är som i en sådan där tecknad disneyfilm där den lilla ängeln sitter på ena axeln och den lilla djävulsängelen på den andra. Båda pockar på uppmärksamhet och vill få sin vilja igenom. Jag är velig!

Igår hade vi iaf. en riktigt trevlig myskväll hos Maria och Damir. Åt goda frallor, drack thé, pratade och såg på TV. Så trevligt att träffa mina tjejer igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0