Promenad och myskväll med mina favvotjejer

Snart är denna arbetsdagen över och helgen närmar sig. Ikväll ska jag och Maria E ta en promenix innan vi ska hem till henne och Damirs lägenhet. Det ska bli roligt att se hur dem har fått det eftersom de nyss flyttat in och jag bara sett den snabbt en gång i början. Maria L kommer också och vi ska fika och snacka en massa skit - sånt som tjejer gör. =)

Har saknat dem båda två då vi inte setts "på riktigt" på ett tag. Maria L kom hem från Thailand i söndags och har säkert massor att berätta. Hur som helst är jag upplagd för lite tjejmys.

Imorgon väntar AW med jobbet efter arbetdagen har gått. Vi ska hem till Marcus och hans flickväns nya lya och sen vidare till Babbel där vi bokat bord. Får se hur kvällen löper vidare sen men det får bli lugnt eftersom jag dels har köpstopp och måste hålla i pengarna och dels tänker må bra på lördagen och inte vill förstöra en helg till med huvudvärk. Så!

Sen ska vi hem till mamma, pappa, bror och syster på lördag eller söndag och det ser jag också verkligen fram emot. De kom hem från Kanarieöarna igår och är säkert bruna och fina. =) Brorsan min kommer att åka iväg till Sydamerika nästa helg och vara borta i flera månader och kanske blir det sista gången vi träffas innan han reser så jag vill passa på att umgås med honom. Så så är det, fullt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0