Testar Onyx

Tisdag idag. Arbetsveckan har bara börjat. Känns lååångt till helg, men va fan. Jag ska ha en träningsvecka på Onyx och kommer gå in för att testa den till MAX. Igår var jag där och bara gick på bandet och körde trampmaskinen (den får man fin rumpa av och det gillar vi). Hann inte med något pass eftersom jag skulle till Maria på middag klockan 7. Hann med att hoppa in till Andreas föräldrar och säga hej då till en av mina absoluta favvokillar - Wille. Nu ska han tillbaka till Malmö efter en vecka hos sin mormor och morfar och jag vill inte att han ska åka. Sötare unge finns inte.

Middagen hos Maria var väldigt mysig. Blev bjudna på en god kycklingpaj med sallad och så varma päron med aftereight och vaniljglass till efterrätt. Mums!

Idag laddar vi för en effektiv arbetsdag följt av ett hårt spinningspass i eftermiddag. Ska dricka en massa vatten så fröken E orkar! =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0