Trött-pigg

Har nyss vaknat och känne mig sådär konstigt trött-pigg. Är jag ensam om att ha känt så? Sådär att man har spring i benen och myror i kroppen så man inte har lust att ligga kvar i sängen och dra sig trots att man egentligen borde eftersom det är så förbaskat skönt att känna att man inte behöver skynda sig till något jobb. Men sen är man ändå trött och seg och har ingen större ork att ta tag i någonting.

Jag flög upp i morses, satte igång att städa badrummet, köket och diskade ett helt berg. Sen gick musten ur mig ochnu sitter jag i soffan, ensam och tittar lite förstrött på TV:n. Min älskling sover, eller låtsas kanske. =) Igår kväll var vi på Viskan tillsammans med Lina, Tobbe, Anna, Penn, Blomman, Ebbe, Matilda och Emil. Det var en överraskningsmiddag för Tobbe som fyllt år i veckan. Sen åkte vi hem en sväng till Lina och Tobbe och fick god kaka, kaffe och baileys. Mums.

Idag ska vi hämta Wille för att vara barnvakter. Sen blir det lugn schlagerkväll i soffan. Ska bli skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Det känns som att man flygit och farit en hel del det sista. =)

Tjing


Wille - sötaste busungen i stan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0