Gräsänka

Från och med idag till och med lördag är jag gräsänka. Det händer inte speciellt ofta och eftersom det var ett bra tag sedan jag sov själv så känns det lite konstigt. Jag tycker inte om att känna mig ensam. Nu är det så att jag trivs väldigt bra i vår lägenhet och känner mig trygg där men jag är glad att jag inte sett någon rysare det sista. =)

Det är iaf. fullt upp. Ikväll kommer Mariorna hem till mig på lite mat och det ska bli mysigt. Har en film på g som jag tror passar oss perfekt! På fredag kommer Charlotte och då ska vi äta gott och dricka vin och prata bröllop (hennes bröllop). Lördagen blir det till att gå en sväng på stan och sen blir det antingen ett besök i Bollebygd eller en kväll tillsammans med en jättemysig tjej som heter Anna. Vi får se, men jag kommer troligtvis inte vara så mycket ensam under tiden som gräsänka. Sen är snart min älskling hemma igen. =)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0