Ge mig styrka!!!

Ingen motivation eller idérikedom infinner sig idag i frökens hjärna. Hon är trött, less och allmänt inte på sitt bästa humör. Vet inte varför för jag tycker alla pratar om hur pigga och lyckliga de känner sig när vårsolen skiner utanför. Inte jag. Vet inte vad det är för fel riktigt men jag blir förargad på mig själv att jag har svårt att ta tag i saker just nu. Får liksom inte tummen ur till saker som jag borde göra. Känns som att tankarna fokuserar kring oväsentliga men energikrävande tankar vilket inte är bra.

Har iaf. varit på lunchen och hämtat en reservnyckel till bilen jag sålde för ett tag sedan. Vi hade lyckats slarva bort extranyckeln på något klantigt sätt vilket resulterade i att en ny fick konstrueras och att plånboken blev 1730:- fattigare. Attans. Inga roliga pengar att spendera direkt. Jaja, gjort är gjort.

Idag får det nog bli till att jobba över lite grann innan jag tänkt ta mig till gymmet för att löra lite kondition. Imorgon är det dags för fröken att ändra utseende. Besök hos hårfrisören nämligen och jag har fortfarande hjärtat i halsgropen för hur det kommer gå. Fokus är nämligen inställt på att bli blondin igen. Vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0