Webben - den bästa uppfinningen

Kom precis hem från ett jobbigt men kul pass. Min goding hade varit riktigt snäll och lagat mat så den stod in princip på bordet. Väligt uppskattat, speciellt idag kan jag säga. Hur som helst så är det väldigt bra låtar på det body pump-passet jag var på och framförallt den sista låten som är en lugn sådan - för avslappningen.

Jag var sugen på att se vem som sjunger låten så att jag kan kunna spela den här hemma. Nu är man inte så frammåt och vågad så trots att jag velat fråga instruktören om hon visste mer om låten så blev det inte så. Jag visste dock att passet var nr 69 så jag satte mig precis och googlade snabbt på "bodypump 69" och efter endast ett misslyckat klick kom jag in på en tjejs blogg som utförligt hade skrivit vad alla låtar hette i just detta passet, Så enkelt och snabbt fick jag alltså reda på titeln och kunde lätt gå vidare till youtube för att få höra den en gång till. Det där world wide webb är väl fantastiskt! =)

Här är låten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0