Äntligen helg...

...och arbetsdagen börjar gå mot sitt slut - nästan i alla fall. Tycker det är skönt trots att jag håller på med en rolig grej på jobbet just nu och har fullt upp. Idag efetr jobbet bär det av till Bollebygd för en kväll tillsammans med mamma pappa och syster. Det lovades visst grill och jag har bakat en morotskaka som jag hoppas ska smaka. Det ska bli mysigt att få trappa ner arbetsveckan där.

Imorgon ska jag följa, med syster och mamma på hästtävling tidigt. Det var länge sedan och det ska bli skojigt att se vad lillhästen går för. På kvällen ska vi träffa Anna och Penn och laga middag tillsammans med dem. Blir med all säkerhet lite schlager dessutom. =)



Syster och söta Fantazie - en avkomma efter Zanlight, min första ponny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0