En långhelgs sammanfattning

Oj - det har hänt mycket i helgen. Först i onsdags eftermiddag (vi slutade jobba klockan ett) så åkte vi alla på jobbet till Göteborg för att tillbringa eftermiddagen/kvällen där. Vi började med ett glas vin på Heaven 23 innan vi gick till Liseberg och hade en lyckad femkamp. Sen åkte vi vidare hem till Emma som bor mitt i stan och beställde hem tapas och satt och tjatade. Jag tyckte det räckte vid elva-tiden och fick skjuts hem till Borås. =)


På väg in...


Jag var faktiskt riktigt duktig på det där med att spruta på bollar =)


I väntan på "Fritt fall" - måste ha varit innan åkturen... Jag, Petra och Karin


En snabb sväng till "Tyrolen" med klassisk Lisebergsvy i bakgrunden

_________________________________________________________

På torsdagen var jag väldigt glad att jag tagit det lugnt och gått och lagt mig i god tid - då var det nämligen dags för lilla Alices dop. Efter en rätt seg gudstjänst - med enda undantaget en liten duktig tjej som ensam sjöng när hennes pappa spelade piano. Rörande vackert! Därefter blev det lunch hemma hos Alice och presentöppning.




Hon kan inte ha vägt mycket mer än en mjölpåse - så liten, så söt

_________________________________________________________

Direkt efter dopet bar det av till Malmö där vi tillbringade den resterande torsdagen, fredagen och lördagen i Maria och Jörgens nya, fina hus. Hjälpte till med lite olika saker och åt gott. På lördagkvällen gick vi hem en lite sväng till Anna och Penn tillsammans med Tobbe, Lina och Sune. Gårdagen tillbringade vi på golfbanan tillsammans med pappa och Andreas pappa och så Elin som agerade caddie.

Puh, det har varit en lång och händelesrik helg ändå. Nu är det måndag, ny vecka och nya tag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0