Födelsedagskalas på schemat

Idag har varit en bra dag än så länge - om det beror på nyhetsmailet jag fick i morse är jag tveksam till men kanske..!? Jag har känt mig pigg, glad och flitig hela dagen och skönare känsla finns väl knappast. Ikväll ska vi till farmor på födelsedagskalas. Aldrig fel att äta lite tårta och överlämna en present, eller två. =)

Har lite dåligt samvete att jag inte varit på gymmet på mer än en vecka men så är det väl så här på våren. Har iaf. hållt igång med golf och promenader så det får jag vara nöjd med. Ska försöka hinna med en kortispromenix innan det är dags att åka till farmor och så får det bli träning imorgon eller på fredag.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0