Fullt ös, medvetslös

Det var med en stor suck jag vaknade upp i morse, inte alls för att jag sovit dåligt - tvärtom. Men efter en helt fantastiskt skön långhelg och ett uppvaknande i Varberg så hade jag gärna stannat kvar där ett par dagar till istället för att skynda upp och köra en seg resa till jobbet för att försöka infinna mig här 8 i morses. Det gick sådär...hrm =/

Hur som helst, i torsdags var vi en sväng på stan och kikade på kortegen innan vi gick till Georges och åt en bit mat och delade en flaska vin, jag och A. Inget jag kan rekommendera - gå inte dit. Efter att ha sutttit nästan en halvtimma utan att ens få beställa dricka så var det väldigt, väldigt nära att vi gick därifrån. Servitrisen var INTE populär och det fick hon bannemig veta! Fredagen gick fort ut i solen och sen var det bara att förbereda sig för festen och tillbringa kvällen som flygvärdinna. Riktigt roligt blev kvällen och jag börjar fundera på om jag kanske har varit flygvärdinna i ett tidigare liv. Trivdes riktigt bra som det nämligen. =)

Efter en allt för blöt fredagkväll var lördag morgon mindre spännande men vi lyckades att ta oss till Varberg så småningom iaf. Där har vi tillbringat helgen tillsammans med världens absolut sötaste unge som gör att hjärtat värker när man åkte ifrån honom i morse.

Nu är det måndag och fokus på arbete igen. Den här veckan ser rätt så fullbokad ut.
I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0