Känner mig urblåst

Och då talar jag inte om blåst i den bemärkelsen att jag inte skulle ha alla knivar i lådan - för det har jag. ;) Utan mer som att man har varit ute hela dagen i blåst och så att det knastrar mellan tänderna, tröjan är mer grå än svart och det är grått snor när du snyter dig. Ja, så har nämligen min dag sett ut. I morse åkte jag med syster och mamma till Härrljunga där syster skulle hoppa sin Fantazie. Det var verkligen en vacker, solig dag och fina hinder på en gräsbana som mer såg ut som en golfgreen - perfekt med andra ord. Tyvärr blåste det hur mycket som helst och eftersom de inte vattnat gruspaddocken där alla värmde upp så hamnade gruset precis överallt. Jag hade ont i läpparna och hade tagit försvarets hudsalva på munnen - när jag sedan råkade se mig i spegeln såg det ut som jag hade en riktig mustach av sand och flygfän... hahaha.

Elin och Fantazie skötte sig exemplariskt och fick med sig två rosetter. =)

Nu har jag i alla fall kommit hem, ska snart börja laga lite mat till kvällen. Anna och Penn kommer hem om en halvtimma och de ska fixa för- och efterrätt medan vi ansvarar för huvudrätten. Mexikansk het räkgryta med ris och sallad står på menyn.

Imorgon ser jag fram emot en morgonpromenad med Maria, ska bli kul att träffa henne. =)

Kram



Två sötnosar på prisutdelningen


På banan


Kommentarer
Postat av: Elin

Hon är finast<3 =)

2009-05-17 @ 21:43:40
URL: http://elingustavssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0