Nära - skjuter ingen hare!

Jag var så arg, ledsen och besviken på mig själv igår. För att få det där jäkla gröna kortet i golfen måste jag gå tre 9-håls rundor med 18 poäng. Det ska inte vara så himla svårt tycker man. Det är mitt jäkla temperament och tålamod som ställer till det. Igår gick jag och Andreas iaf. 9 hål efter jobbet. Denna gången tog vi det lite lugnare än förra gången då vi stressade som tusan och då det gick som det gick också. =) Hur som helst så hann vi provslå lite innan vilket gjorde susen. Gick förmodligen min bästa runda hittills trots rätt dåligt närspel och puttande. Jag hade rätt stor chans att nå upp till mina 18 poäng men tabbade mig rejält i slutet så jag fick åka hem med svansen mellan benen - igen.

Jaja, så är livet och det är bara att ta nya tag, se framåt...och fömodligen öva lite mer. Ja, nu är jag iaf. mer taggad än någonsin!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vet du hur glad jag är att jag vågat vägra golf?!

I en så golfgalen familj som jag kommer från så är det svårt - men jag håller ut! Tror inte mitt temperament passar sig för golfbanor, helt enkelt...

2009-05-15 @ 15:40:49
URL: http://www.papillonalva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0