...och så slut på helgledighet

Konstigt vad fort tiden går när man är iväg en helg. Särskilt då man kommer hem klockan åtta på kvällen och i princip bara hinner att duscha, käka någonting innan det är dags att sova.

Hur som helst så åkte jag till Örebro i lördags morse och väl på plats checkade vi in på hotellet, jag och Charlotte. Därefter besökte vi Prime-time där vi blev väl mottagna och hade tre underbart sköna timmar. Åt god sushi, solade, använde massagefotöljerna, badade i ett jet-streambad, bastade och fick en otroligt skön ansiktsmassage. Avslappnade och rena tog vi oss till hotellet för att styla om och bege oss till ett mysigt tapas-ställe som hette Mingla. Men trötta efter all massage kom vi tidigt tillbaka till hotellet för att somna tidigt.

Söndagen inleddes med god hotellfrukost innan vi shoppade, besökte slottet, åt luch och tog en fika innan vi till slut skildes åt och tog tåget åt motsatt håll. Trött och helt slut var jag när jag kom hem men det har varit en jättemysig helg så det var det värt. =)

Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0