Okej - vi kör lite frågor

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött, less, vill gå hem
Favoritgodis: beror på vad jag är sugen på. Blandat lösgodis med mycket choklad
Är det nåt du absolut inte äter: sill
Kläder just nu:  jeanskjol, svart t-shirt och svarta tights
Musik just nu: P3
Vad sa du senast: Pratade med Emma om en jobbsak som strulade på ftp:n
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1850-talet
Sommarplaner: Mallorca på torsdag, bilsemester i Europa
Fisk eller badkruka: Beror på vatten och värme
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Soligt men inte allt för varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min älskling, redskap till att kunna fiska, kudde
Spelar du nåt instrument: spelade
Morgon- eller nattmänniska: Egentligen en morgonmänniska men kanske börjar ändra mig - motvilligt =)
Sparare eller slösare: det beror på vad det gäller
Bästa film: Många
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: ja, min syssling när jag var 4 år gammal. =)
Älskar du henne/honom fortfarande: Haha, nä
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, oftast
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: En promenad och film i soffan
Är du kittlig: Ja
Snarkar du? Haha, tydligen ibland
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? Dem är mest äckliga men jag är inte rädd för dem
Äckligaste insekten: Larver
Största svaghet: orolig
Det här är jag bra på: Att anpassa mig
Bästa bok? Många
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att alltid må bra och att få alla andra att må bra
Vad vill du jobba som? jag vill utveckla och bli bättre på det jag sysslar med idag. Grafisk formivare/AD
Chips, morötter eller godis? Godis - helt klart
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? Ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Inget mer
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Lagom välstädat, fräscht!
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster om jag använder båda besticken, annars vänster
Är du rädd för blod? Ja
Saltar du på maten? Ja, alldeles för mycket
Gillar du att sjunga? Ja
Anser du att du är stark? Ja, det beror på vem man jämför med ;)
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? Nej
Snusar du? Hrm, kan hända om det är fest
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0