Resfeber

Tisdag idag och man skulle kunna säga att det är som en torsdag i och med att jag bara jobbar idag och imorgon innan det är dags att flyga flygplan! =) Imorgon efetr jobbet ker vi nämligen med Andreas syster och man till Malmö för att sova en natt i deras hus innan det bär av till Mallorca på torsdag morgon. Där tillbringar vi några förhoppningsvis härliga dagar i Palma med att shoppa, sola och äta gott innan vi slutligen far hemmåt på söndagskvällen. Det ska bli fantastiskt skönt att komma iväg på en liten minisemester. =)

Igår fyllde Maria 25 år. Hipp, hipp hurra! =) och ikväll ska jag och Maria L hem till henne. Ska bli mysigt att träffa tjejerna. Igår började jag packa lite till resan och det var inte det lättaste. Det är nästan svårare när man bara är iväg några dagar - man vet inte riktigt hur vädret blir, hur mycket vi tänkt göra och hur "fint" det ska vara men några klänningar, kjolar och linnen får det bli så löser det sig. Pass, pesetas och p-piller är ju det viktigaste - eller hur var det!? ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag har ingen bror vad jag vet...och att han skulle ha en man dessutom.

2009-05-26 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0