Tjejhelg

Torsdag och snart helg. Igår hade vi en mysig kväll hos farmor där det bjöds på en massa gott - som vanligt. Det var trevligt  att träffa släkten och samtala om allt mellan himmel och jord. Det är så roligt att höra när dem pratar om "Kalle på höjden", "Nisse på gärdet" och allt vad dem nu kallas. Undrar om det är så i alla släkter - en massa smeknamn som gör att man får hålla sig för skratt när dem dyker upp i samtalsämnet. =)

Idag hade jag hoppas på en golfrunda efter jobbet men jag får erkänna att en bra film i soffan känns mer lockande. Blir det ingen film så ska jag iaf. ta mig till gymmet för ett body pump-pass och sen får vi se vad som händer.

Till helgen ska jag till Örebro och umgås med Charlotte. Vi ska sova på hotell, gå på minispa, gå ut och äta, prata skit, shoppa och bara ha en allmänt mysig tjejhelg. Det ser jag fram emot.

Todelido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0