Tröööööött

Helt otroligt trött har jag varit idag - vet inte riktigt vad jag ska skylla på men jag har sovit ett par timmar mitt på dagen iaf. vilket kändes bra. Andreas har varit på golftävling och åkte tidigt men jag gick upp vid 9-tiden, åt frukost och diskade undan allt från igår vilket för övrigt var jättetrevligt. Sen tvingade jag mig verkligen ut på en lång promenad innan jag som sagt sov lite grann. Tyckte kroppen behövde komma igång ytterligare så det blev ett body-pump-pass efter det.

Nu har vi ätit lite kvällsmat och ska se en film och kompensera dagens nyttigheter i form av promenad och träningspass med lite godis. En mysig söndagskväll tycker och vet ni vad det bästa är - en riktig kortvecka väntas. =)

Som sagt hade vi en trevlig kväll igår och år god mat i form av en förrätt på avokadokräm med räkor, vår mexikanska räkgryta och så en efterrätt gjord på turkisk yogurt med lemoncurd och fruktspett. Det blev en rätt sen kväll med både Robinsson, Eurovision song contest och MIG-turnering. Jag dominerade - not! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0