Våga vägra miss duktig

Det blev ingen träning igår, fastän jag hade bokat in ett timmes långt body pump pass efter jobbet. Jag avbokade det ett par timmar innan eftersom jag klokt nog insåg att det inte skulle vara någon idé. Jag var så trött så jag trodde att jag skulle somna vid skrivbordet och ju längre dagen gick desto mer orkeslös och matt blev jag. Oftast brukar det hjälpa att gå och träna när man känner sig trött men igår hade det inte blivit något lyckat koncept och jag är faktiskt stolt över att jag insåg detta och beslöt mig för att tillbringa kvällen hemma.

Det blev lite välbehövlig städning, deklarationsinlämning och matlagning och så lite fotbollstittande (spännande faktiskt) men sen fick det vara bra - och det är jag glad över.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

DUKTIG tjej!

Nu blev jag STOLT över dig!

2009-05-07 @ 13:28:20
URL: http://www.papillonalva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0