Biblioteket - en skön plats

Igår kväll besökte jag biblioteket för att försöka hitta ett par böcker som ska få följa med i resväskan på lördag. Det var en ren chansning eftersom jag tycker det är onödigt att köpa böcker som man ändå bara läser en gång. Jag har som sagt inte varit på biblioteket på väldigt länge med jag ska fösöka besöka det oftare. Det är en sådan skön, lugn och harmonisk stämning så när man går därifrån så tickar hjärtat lite lugnare och fotsegen är inte fullt så hetsiga. Hittade iaf. tre böcker till mig själv och passade på att rycka två till Andreas också. Så nu är läsningen på resan fixad!



Bland annat den här boken av Mia Törnblom ligger nu och väntar på att bli läst.
Har hennes två andra böcker så det ska bli spännande att se hur denna är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0