En förändring i vardagen =)

Är på jobbet, som vanligt en torsdag strax innan lunch. Den här veckan har gått fortare än fortast och jag FÖRSTÅR inte vart tiden tar vägen. Tycker allt bara rullar på. Jag går upp, går till jobbet, äter frukost, jobbar, äter lunch, jobbar lite till, går till gymmet, kommer hem, lagar mat, kollar på TV, duschar, sover. Precis så ser näst intill ALLA dagar ut i veckan. Jag VET att så ÄR vardagen och vissa dagar uppskattar jag verkligen det...vardagen, lugnet, tryggheten. Men ibland blir det lite för mycket, jobbar på min otålighet. =)

Idag kommer dock efetrmiddagen se annorlunda ut iaf. Direkt efter jobbet åker jag och A på en visning av ett hus i Sjömarken - för skojs skull. Därefter ska jag möta upp Andreas syster Maria på Onyx för att köra step styrka. Usch, garranterat det jobbigaste passet. Sedan ska vi fortsätta kvällen med att gå och se "Så Olika" av Helena Bergström som jag velat se länge. Hoppas den är bra.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0