En lyckad helg

Åhh, nu vill jag verkligen stanna tiden. Precis, precis nu. Knappt två veckor kvar till det är dags för vår resa. Alldeles lagom långt kvar för att dte varken ska kännas allt för långt borta eller på tok för nära. Dessutom har helgen varit en riktigt bra sådan vilket gör att en härligt skön känsla finns inom mig.

I fredags efter jobbet mötte jag upp Maria E på videomix för att hyra film och köpa godis för att sedan åka hem till Maria L där vi blev bjudna på goda tacos. Blev en massa tjat som vanligt men vi lyckades i alla fall hänga med i filmen någorlunda. =)

Lördagen går tokfort men efter en shoppingtur i Knalleland åkte vi hem till Andreas föräldrar för att äta lunch och busa med Wille som var på besök. Goaste ungen i stan! =) Senare blev det till att packa väskan och åka hem till mamma och pappa där vi bytte om, sminkade och fixade i ordning oss till Halloweenfesten Louise, Magnus, Josefine och Micke hade. Väldigt rolig och lyckad fest med god mat. Dessutom var alla riktigt fina och hade tagit det där med utklädnad på allvar.

Söndagen blev lugn (lite tung i huvudet) och jag, Andreas och pappa tog en promenad innan vi åt god fars dagsmiddag. Väl tillbaka i Borås igen hade vi en riktig myskväll med film. Älskar sådana.

Nu är det sista timmen kvar på jobbet inann det är dags att ta sig till gymmet för att träna lite grann.

Tjing!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0