Gäsp

En och en halv timma kvar till hemgång och NU kom tröttheten. Har tillbringat morgonen och förmiddagen I Göteborg på kundbesök och därefter varit på kontoret men nu börjar det klia i kroppen och lusten att gå härifrån för idag växer. Idag klockan 18.00 ska jag på Poweryoga för första gången på Onyx. Har yogat innan men det var väldigt länge sedan. Ska dock bli spännande att testa på det på nytt ställe och med ny intstruktör. Jag inbillar mig att ett sådant här pas skulle göra mig gott...psykiskt.

Imorgon ska jag träffa Mariorna och ha en myskväll. Ska bli mysigt att träffa dem igen. Sen är det snart dags att börja ladda för Halloweenfest på lördag. Inte riktigt med det klara med vad varken jag eller Andreas ska klä ut oss till men det blir till att fixa på lördag!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0