Halloweenfunderingar

Imorgon är det dags för Halloweenfest. Har haft månader på mig att fundera ut och planera hur vi ska klä oss imorgon och ändå har jag dragit på det. Jag tycker egentligen sådant är jätteskoj men det har liksom känts så långt borta så jag har helt enkelt inte tagit tag i det...förräns nu. Jag trodde dessutom inte att det skulle vara svårt att få tag i saker efter det att riktiga Halloween var över men hade fel. Har varit på flera ställen i stan på jakt efter lite skojigt - utan framgång så nu blir det en sväng till Knalleland imorgon för att se om vi har bättre lycka. Som tur är så kräver vi inte jättemycket atteraljer till det vi planerat men det går ju så klart inte utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0