Lunch med en vän

Idag blir det en sen lunch på viskan med söta Emma. Emma jobbade på SOL tidigare men var tvungen att sluta när det varslades. Det var väldigt tråkigt eftersom det är en riktigt gullig och snäll tjej som är lika gammal som mig och som har blivit en bra kompis. Nu får vi ses vid sidan av jobbet istället vilket tyvärr inte blivit så ofta. Men idag får vi iaf. till en lunch och det ska bli roligt att höra allt som hänt det senaste. Jag vet att det är en hundvalp på gång. Spännande! =)

Ikväll ser jag fram emot en promenix med Maria E. och förhoppningsvis också Maria L. Ska bli kul att träffa tjejerna innan jag åker. Sen dröjer det ett tag innan vi ses igen.

4 dagar (3 och en halv) kvar tills resan. Resfebern stegras... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0