Mammas bonde söker Idol halv 8 hos Lyxfällan

Det är inte klokt vad mycket serier och program det går just nu...och tyvärr så är det ju så att ser man ett avsnitt så är man fast. Tydligen har jag inget riktigt liv...eller så har jag på tok för mycket fritid. Jag är på jobbet mellan 8 och 5 och går ofatst och tränar efteråt eller hittar på något annat. Men sen hamnar man oftast i tv-soffan och då blir det så att man följer program efter program. En del är bra, en del är mindre bra. Men oavsett så följs dem.

Just nu är det främst Desperate Housewives, Bonde söker fru, Mammas pojkar, Lyxfällan, Idol och Ensam mamma söker (har precis slutat). Men är jag tillräckligt uttråkad har det även blivit Ullared, Paradise Hotel och andra idiotprogram.

Kan konstateras att jag skulle behöva någonting vettigare att fokusera på...ett hus t.ex. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0