Nu är det nära...

Nu är det verkligen nära, den här veckan har gått otroligt fort. Poff så var det fredag och snart dags att åka. Äntligen lyser solen utanför fönstret också och jag känner mig glad och förväntansfull... Ser verkligen fram emot att testa på den här typen av resa och jag hoppas och tror att det kan bli ett minne för livet. Ska försöka att koppla av och njuta av varenda minut och ta in all sol och värme innuti mig så att det räcker resten av vintern och våren.

Ingenting är packat ännu men igår gick jag igenom garderoben och har lagt fram lite grann som har potential att få följa med. Troligen får en del tvingas stanna hemma.

Lovar att ta en massa bilder och hoppas att det blir några bra med den nya kameran. Hoppas på ett minne för livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0