TVÅ OCH EN HALV DAGAR KVAR

OJ vad trött jag var igår. Kändes som att dagen bara svischade iväg. Dagen på jobbet gick fort eftersom jag hade tusen småsaker att fixa och sen blev det att snabbt ta sig till gymmet för att få en bra plats på body pump-passet. Du måste nästan vara där en kvart innan för att få en plats som du vill ha. Kommer du fem minuter innan passet börjar så får du garanterat stå i mitten längst fram, mitt emot instruktören. Inte så speciellt kul. Jag gillar att stå i mitten men länst bak eller i alla fall inte för långt fram. Igår var iaf. ett riktigt skönt pass och jag kände att jag faktiskt gjorde det bästa jag kunde. Skönt sådana dagar. =)

Sedan hann jag knappt hem för att byta om och möta upp Mariorna för en väldigt skön kvällspromenad. Regnet hängde i luften men vi hade tur och det vara bara en sådan riktigt frisk och skön höstkvällspromenad. (Senare när jag komit hem hörde man hur regnet vräkte ner.) Kom hem och åt god lax som min älskling lagat och försökte mig på att uppdatera min ipod inför resan. Det gick INTE speciellt bra. Trodde att jag lyckades få in en inställning som bara uppdaterade med nya låtar och INTE synkroniserade som den annars gör. Men det gick som sagt inte så bra. Jag hade 21 nya låtar com jag ville lägga till mina 150 andra låtar men det slutade med att bara de nya 21 låtarna fanns på ipoden efteråt. Stor suck eftersom det var lättare sagt än gjort att hitta de låtar jag tidigare fört in. Blir ett projekt ikväll känner jag eftersom bra låtar på semestern är ett måste!

Ikväll blir det jättefokus på att tvätta en jäkla masa tvätt. Mindre roligt men ack så behövligt. Mellan maskinerna tuggar på tänkte jag bege mig till biblioteketet som trots allt ligger granne med oss men som jag inte besökt på väldigt länge. Hoppas kunna hitta ett par bra böcker att kunna mala igenom under vår resa.

På lunchen ska vi besöka Forex och växla till oss lite dollar. 6,84 står den i nu...bra så! Dessutom får apoteket ett besök eftersom handsprit, solkräm, aftersun och magtabletter ska inhandlas. Väldans massor det är att fixa men så är det.


När vi var i Thailand förra året fanns handsprit och rumsnyckeln ständigt till hands...så blir det även på denna resan. Psykologiskt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0