Dags för andra halvlek...

...så löd rubriken i inbjudningen vi fick från jobbet till vår kick off som går av stapeln imorgon. Vi ska bryta efter lunch för att ägna eftermiddagen och kvällen åt något roligare. =) Det enda vi vet är att vi helst ska klä oss i gul/svart (toppen, med tanke på hur mkt gult jag har i min garderob), ha med bikini för badtunne- och bastubad samt att vi ska äta, dricka vin och avsluta med en barrunda om vi känner oss manade. Som vanligt när man arbetar på en byrå, så är det alltid någon som varit lite "fyndig" och tänkt ut något som ska föreställa kul...


Uppgift: Vi vill veta mer om vad ni har för intressen,
böjelser eller unikitet. I fem minuter ska du berätta om
något som du är bra på utöver din roll på SOL.
Kanske att du är grym på att laga kåldolmar eller vet
exakt hur man gör när man tillverkar brännvin eller så
har du gedigen kunskap om SAAB V4 årsmodell 74.
Bjud på dig själv och överraska gärna.

Tja...jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag har fått råångest och en ordentlig tankeställare på vad jag tycker om och är bra på. =)

Kvällen kommer med andra ord ägnas åt att fundera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0