Frustration!

Jag hatar när man inte begriper sig på saker och ting och man inte vet hur det fungerar. Nu har jag en ny sak som jag måste lära mig på jobbet som handlar om rent tekniska grejer som inte riktigt står högst upp på min favvolista. Det handlar om att koppla samman excellfiler med Indesigndokument för att få in den informationen på ett smidigare sätt än att "klippa och klistra". Problemet är att ingen annan på jobbet vet hur det fungerar så jag kan inte få hjälp på traven därifrån.

Nu har jag ringt en tjej som har utvecklat detta programmet och hon ska komma hit efter lunch och förhoppningsvis lära mig ett och annat. Håller tummarna för att det går vägen. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0