Fullt ös medvetslös

Har hur mkt som helst på jobbet nu - tänk vad det kan skifta. I morses var jag dessutom i Göteborg på ett kundbesök med en helt ny kund. Hemligt! =) Trivs med att ha mycket att göra på jobbet bara det inte blir för stressigt eller sena kvällar. Ikväll tänkte jag ta en promenad i det fina vädret och passa på att handla lite tacos till ikväll. Min älskling åker till Stockholm/Västerås imorgon och stannar till söndag kväll så det får bli lite myskväll innan han åker.

Tycker inte alls om att vara ensam så länge men ska passa på att umgås med min kära syster, rida lektion med Fiesta och träffa tjejerna på lördag bland annat så går tiden fort. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0