Höstmys

Den här veckan känns det verkligen som att hösten har kommit - på riktigt. Jag har verkligen försökt utnyttja det till max, eller iaf. så mycket som jag kan göra när man arbetar heltid, och mer därtill. Har varit på gymmet efter jobbet vilket för mig är ett sätt att må bra och dessutom otroligt skönt när regnet öser ner och det blåser för fullt. Därefter har kvällarna bestått av att tända en massa ljus, laga mat och sjunka ner i soffan i morgonrocken och bara njuta av att vila ögonen på tv:n utan att behöva tänka en massa. För mig är det fullständig avkoppling och jag känner mig otroligt mycket "lugnare" nu när hösten börjat än vad jag gör på sommaren. Och därför på bättre humör och mer tllfreds med tillvaron.

På sommaren känner jag oftast lite stress över att man ska hitta på och göra en massa saker och flänga hit och dit. Nu kan man få krypa in i sin lilla bubbla (utan att bli asocial givetvis) och bara få njuta av livet. Me like!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0