Ledig dag men inte så roligt

Idag har jag inte varit på jobbet alls. Kanske låter jätteskönt att ha varit ledig, men jag lovar, jag hade mycket hellre jobbat kan jag säga. Har gjort en grej som inte alls var speciellt spännande men nödvändig så då blev det så att jag tog ut en semesterdag. Det positiva var dock att jag var hemma tidigare än jag trodde och dessutom så gjorde det inte så ont som jag befarat trots att det var obehagligt.

Så kortfattat kan jag säga att eftermiddagen har varit mysig. Har tillbringat den, lite trött och halvseg, i soffan med min älskling som var gullig och jobbade hemma och gjorde mig sällskap.

Har suttit och kollat igenom en massa bilder. Mycket semesterbilder fulla av sol, bad och skratt, och ett litet lyckorus börjar då bubbla i magen av längtan efter vår kommande semester. Knappt två månader kvar tills vi åker och det känns fantastiskt.


Egypten 2005


Kreta 2005


Spanien 2007


Spanien 2008


Thailand 2008/2009


Mallorca 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0