Lyxhustru i Hollywood

Igår såg jag premiären av "Svenska Hollywoodfruar". Jag hade sett fram emot att få krypa upp i soffan och ägna en timma åt att se dessa makalösa, plastikopererade ytligheter och programmet gjorde mig inte besviken. Det var otroligt fashinerande att följa deras vardag och jag gillade bäst Anna Anka, gift med Paul Anka. Att se hennes vardag som bestod av att vara andra delen av hennes man och där det krävdes att hon var heeelt perfekt oavsett om det gällde hennes utseende eller hans krav och önskemål.

På sätt och vis var allt rätt tragiskt men å andra sidan är det upp till dem om de vill ha det eller ej. Jag förstår bara inte hur man kan välja att ha ett liv som enbart består av ytlighet, skvaller och falskhet. Pengar och lyx, ja tack. Men det finns ju en gräns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0