Mindre smart idé!

VEM är så idiotiskt korkad så att dem börjar hacka sönder asfalt klockan halv tolv på kvällen? VEM kommer på den knäppa idén? Vet dem inte att de flesta människor sover eller i alla fall FÖRSÖKER sova vid den tiden och att det är näst intill omöjligt när allt skakar så du kommer på dig själv med att hacka tänder? Jag förstår inte. Att man dessutom använder en stor jädra lastbil med gigantisk orange-blinkande lampa som gör att du får dra ner varenda persienn för att inte uppleva ett irriterande blinkande trots att du blundar. SUCK!

Hade inte min kära, söta syster sovit hos mig så hade jag bestämt gått ut i morgonrocken och skrikit åt dem att sluta upp med det där. Förmodligen måste någon annan gjort det eftersom blinkandet och skakandet gav med sig efter ett tag. Hur som helst så var det dags för lektion med Fiesta igår efter jobbet och Elin kom med bussen samtidigt som jag slutade så hon följde med och kollade vilket var skojigt. Fiesta skötte sig fint men var rätt pigg och "trippig". Det börjar dock hända lite saker med damen och hon har blivit mycket bättre och finare det sista. När jag och Elin till slut var hemma vid halv nio så gjorde vi goda smoothisar och mackor och såg lite på TV innan vi släckte.

Idag blir det fullt fokus på jobb innan Elin kommer från sin kurs och ska sova över en natt till. Toppen tycker jag som dels inte tycker det är speciellt spännande att sova ensam längre men framförallt tycker det är mysigt med lite systertid. =) Vi ska laga något gott att äta och krypa upp i soffan med godis och någon bra film. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0