Sista golfrundan

Rubriken lät väl kanske lite väl drastisk och hemsk och så är väl inte riktigt fallet även om jag kanske, pga. resultatet, känner att det skulle kunna vara sanning. =) Det jag syftade på var att jag idag antagligen spelade sista golfrundan för året iaf. Det blev en riktig heldag på Hulta tillsammans med Andreas, pappa och Andreas far och vi hade en väldans tur med vädret vilket var skönt. Det skiftade dock så pass i temperaturen när solen var framme och när den var bakom moln så tröjorna åkte av och på så mycket så att jag till slut, oerhört klantigt, råkade tappa både min och Andreas tröja.

Helt slut och hungriga som vargar kom vi hem till en lägenhet som behövde städas, tvätt som skulle tvättas och mat som skulle lagas. Men nu när det är gjort så sitter man här i soffan, rätt mör och go i kroppen ändå, och med lungor fyllda av frisk luft. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0