Skogspromenad i gamla kvarter...

Igår var det en väldigt lugn och stilla dag. Jag gjorde inte mycket men fick iaf. handlat upp mat för veckan samt tagit en promenad i mina gamla kvarter på Tullen. Tycker om "skogsvägen" som Ulrika introcerat mig i en gång i tiden så igår fick jag ett ryck och åkte till min gamla lägenhet och tog en dryg timmas skogspromenad - helt för mig själv där. Det var fantastiskt skönt väder och jag lämnade ipoden, som annars alltid är given, och lyssnade på naturen runt omkring mig istället. Klockan 20.00 skulle jag hämta Andreas vid tåget och hade lagat mat men tåget var försenat en timma så allt blev lite senare än tänkt. Skönt att ha honom hemma igen!

Idag blir det afrodans efter jobbet. För övrigt finns inte mycket planer för veckan och jag känner att jag skulle vilja planera in lite saker i höst att se fram emot för att slippa den grå vardagen.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du kan få ta lite av mina planer! Heltidsjobb, 75% universitetsstudier och dessutom igångsättning av hundarna och deras tävlingsträning.... Min fritid försvann visst i flytten... ;)

2009-09-07 @ 21:30:51
URL: http://www.papillonalva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0