Totalt handikappad!?

Handikappad...och otroligt irriterad blir man när servern strular vilket resulterar i att alla program kraschar, internet slutar fungera och mailen läggar av. Som tur är hade jag sparat nyss så inget gick förlorat men under de minuterna när "allt låg nere" så blir man fullkomligt handikappad. Jag kände hur stressen kom krypande eftersom jag har sjukt mycket att hinna med men jag fick snällt sitta och vänta tills det ville fungera igen. Passade på att städa skrivbordet vilket behövdes kan man lugnt säga.

Så, nu ska jag jobba vidare.

Blir ridning på schemat idag. Har bara ridit en gång i veckan nu det sista och det känns betydligt bättre. Två gånger i veckan blir för mycket då jag har svårt att hinna med annat jag vill göra och blir därför ofokuserad och stressad i stallet istället för att njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0