Girls night out

Söndag förmiddag och jag sitter i soffan i morgonrocken och har precis ätit sen frukost. Är så glad att jag inte har huvudvärk och är bakis idag utan mår helt okej. Pigg till och med. =) Hade en otroligt rolig kväll med tjejerna igår och det var så roligt att få dansa tills det kändes som fötterna blödde. Riktigt, riktigt bra musik var det igår med vilket gjorde det mycket roligare.

Maria L kom till mig strax innan 8 och vi kollade fotbollen (hör och häpna), drack lite vin och drinkar och satt och tjatade om allt och inget tills nästa Maria dök upp och gjorde oss sällskap. En massa bra låtar och gamla minnen hann vi med innan vi upptäckte att klockan var över tolv och det var på tiden att vi drog oss ner mot Grand.

Ingen lång kö som tur var och det var lagom mycket folk på hela stället kändes det som. Vi drog in på dansgolvet med en gång och stod där i princip resten av tiden. Så jätte, jättebra musik var det länge sedan jag hörde en hel kväll och det var svårt att inte vilja dansa.

Till sist var det iaf. dax att gå hem och krypa till kojs. Nu längtar jag otroligt mycket efter A och vill att han ska vara här NU. Han kommer dock lite senare ikväll och det ska bli så mysigt och skönt att få ha sin älskling hemma igen.


Testar nya kameran innan det är dags att göra i ordning sig


Fina Maria...


...och en annan fin Maria


2 fina Marior


En hel del skratt


Testade självutlösaren...det gick väl sådär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0