Babytankar

Jag sitter här och njuter på jobbet med en kopp thé. Bebisen i magen har tydligen gympapass just nu och sparkarna och knuffarna blir hårdare och hårdare för varje dag. Nu har den varit lite rörligare det sista vilket är skönt. Då vet man att den lever! =) Om man inte har varit gravid kan man aldrig förstå känslan av att känna ett liv innuti sig. En mäktig, märklig, underbar känsla.

Idag när jag kom till jobbet fanns en stor kasse vid min plats och det var gulliga, snälla Linda som lekt jultomte. Hennes två barn är inga bebisar längre så därför ville hon att jag skulle få lite grejer. Babygym, speldosor, lekfilt, böcker i tyg, skallror och allt möjligt fanns där. Känns konstigt att dessa kommer användas om några månader. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0